یروی زمینی ارتش مقتدر و خودکفا اس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
یروی زمینی ارتش مقتدر و خودکفا اس
نوشته شده در دو شنبه 23 بهمن 1396
بازدید : 31
نویسنده : علی

 وی افزود: نیروی زمینی ارتش نیرویی مقتدر و خودکفا در منطقه و جهان است که علیرغم پیچیدگی‌های تسلیحات و تجهیزات زمینی مورد نیاز، به حول و قوه الهی در این رابطه روی پای خود ایستاده است.
سرتیپ حیدری بیان داشت: آنچه امروز در بعد چرخه دفاعی کشور مورد نیاز است، ساخته و پرداخته دست‌های با کفایت کارکنان نیروی زمینی ارتش و دانشمندان عرصه دفاعی کشور ساخته می شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در رابطه با حضور تاثیر گذار ارتش در حادثه دلخراش کرمانشاه گفت: بنابر اوامر مطاع و مبارک فرماندهی معظم کل قوا و شعار ارتش فدای ملت، ارتش این فدایی بودن را در عرصه های خطر به منصه ظهور گذاشته و هر زمان که مردم به ما نیاز داشته اند در اولین فرصت در خدمت آنان بوده‌ایم که مصداق این حضور کمک‌رسانی و اقدام سریع نیروی زمینی ارتش در زلزله اخیر استان کرمانشاه و شهر سرپل ذهاب بود که باعث رضایت مردم و مقام معظم رهبری شد.
وی افزود: ما توانسته ایم قدرت دفاعی خود را بالا ببریم و دشمن اعتراف کرده است قدرت رویارویی با ما را ندارد.
از دیگر برنامه‌های فرماندهی نیروی زمینی ارتش دیدار با کارکنان دوره عالی و مقدماتی مرکز آموزش علوم وفنون و بازدید از یگان‌های نیروی زمینی ارتش در استان فارس و دیدار عمومی با کارکنان نیروی زمینی ارتش در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز است.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: